0

Loading ...

Usluge digitalnog marketinga

SCROLL

DIGITALNI MARKETING?

Digitalni marketing je vrsta marketinga koja uključuje korištenje digitalnih kanala i tehnologija za promicanje proizvoda, usluga ili robnih marki. Odnosi se na strategije i taktike koje tvrtke koriste kako bi doprle do svoje ciljne publike i uključile se u nju putem digitalnih platformi kao što su tražilice, društveni mediji, e-pošta, mobilne aplikacije i web stranice. Cilj digitalnog marketinga je povećati svijest o robnoj marki, privući promet, generirati potencijalne kupce i u konačnici povećati prodaju i prihode tvrtke.

Promatrajući trenutne trendove i napredak tehnologije, očekuje se da će se digitalni marketing u 2024. nastaviti razvijati i postati personaliziraniji, sveobuhvatniji i još više vođen prikupljenim podacima.

2024. strategije digitalnog marketinga bit će pod snažnim utjecajem naprednih algoritama umjetne inteligencije (AI) koji mogu analizirati obrasce ponašanja i preferencije kupaca u stvarnom vremenu. To će marketinškim stručnjacima omogućiti isporuku visoko prilagođenog sadržaja i poruka putem više kanala kao što su društveni mediji, e-pošta, tražilice i glasovni pomoćnici.

Platforme društvenih medija i dalje će igrati ključnu ulogu u digitalnom marketingu tako što će se još više integrirati s funkcijama e-trgovine poput stvaranja specijaliziranih izloga unutar platforme. Tehnologije proširene i virtualne stvarnosti također će dobiti više pozornosti u industriji, i time omogućiti robnim markama da potrošačima pruže interaktivne demonstracije proizvoda i impresivna iskustva.

ZAŠTO MI?

Usredotočite se na potrebe kupaca: Shvatite potrebe vaše ciljane publike i razvijte proizvode i usluge koji bolje zadovoljavaju njihove potrebe od vaših konkurenata. Razlikujte se: Prepoznajte ono što vas izdvaja od vaše konkurencije i istaknite to u svojim marketinškim naporima. To može biti bilo što, od značajki proizvoda do iznimne korisničke usluge. Poboljšajte svoju ponudu vrijednosti: ponudite bolji omjer cijene i vrijednosti od svojih konkurenata pri određivanju cijena vaših proizvoda ili usluga. Uložite u imidž i reputaciju robne marke: Stvorite jaku, pouzdanu imidž kroz odnose s javnošću, reklamne kampanje, pozitivne kritike, preporuke itd. Optimizirajte svoju online prisutnost: U današnjem digitalnom svijetu imperativ je imati elegantnu web stranicu i učinkovite kanale društvenih medija kako biste učinkovito doprli do potencijalnih kupaca. Kontinuirano poboljšanje: Nastavite učiti, kreativno testirati nova rješenja problema i implementirati najbolja kako biste ostali ispred konkurencije.
Optimizacija za tražilice (SEO): Proces optimizacije web stranica kako bi se pojavile više na stranicama s rezultatima tražilice. Marketing na društvenim medijima: Oglašavanje na platformama društvenih medija kao što su Facebook, Twitter, Instagram i LinkedIn. Plaćanje po kliku (PPC): oblik online oglašavanja gdje oglašivači plaćaju svaki put kada korisnik klikne na jedan od njihovih oglasa. Marketing sadržaja: Stvaranje i distribucija vrijednog sadržaja za privlačenje i angažiranje određene ciljane publike. Marketing e-poštom: Izravno oglašavanje komercijalne poruke ljudima koji koriste e-poštu. Video marketing: Stvaranje i promicanje videa s ciljem povećanja svijesti o robnoj marki ili konverzija. Influencer marketing: jak naglasak na identificiranju ključnih pojedinaca koji imaju utjecaj na potencijalne kupce i usmjeravanje aktivnosti oko tih utjecaja. Mobilni marketing: Dopiranje do publike putem mobilnih uređaja poput pametnih telefona i tableta putem SMS-a i mobilnih aplikacija.

WEB DESIGN

Web dizajn se stalno mijenja kako i tehnologija postaje bolja. Postoje različiti stilovi i trendovi u svijetu web dizajna. Dobar web dizajner sve to uzima u obzir kako bi Vama stvorio web stranicu koja će ispuniti sve Vaše potrebe. Uključujući one za koje ne znate. Izrada web stranice uključuje isprobavanje ideja, testiranja koda, dizajn, responzivnost itd. Zahtijeva puno fokusa i kreativnosti da bi završni rezultat bio privlačan, moderan i funkcionalan.

FOTO/VIDEO/VR 360 TURE

Foto i video marketing pomažu tvrtkama da na vizualno privlačan način izlože svoje proizvode ili usluge, ispričaju priču, dopru do šire publike, iskoriste sadržaj koji su izradili korisnici i održavaju sadržaj zanimljivim i sažetim. Korištenjem kombinacije visokokvalitetnih vizualnih sadržaja i zanimljive priče, tvrtke mogu stvoriti snažnu online prisutnost i povezati se s klijentima.

DRUŠTVENI MEDIJI

Društveni mediji važni su jer omogućuju ljudima da se povežu i komuniciraju na globalnoj razini, pružaju zabavu, olakšavaju ciljani marketing , informiraju i nastavljaju mjeanjati način na koji komuniciramo sa svijetom.

CONTENT ; od IDEJE do REALIZACIJE

Stvaranje visokokvalitetnog i autentičnog sadržaja koji je dosljedan, raznolik, optimiziran za SEO, usmjeren na pravu publiku i estetski dopadljiv važan je za izgradnju uspješne online prisutnosti. Ključ je u stvaranju strateškog i promišljenog pristupa stvaranju sadržaja.

PHONE/ZOOM CONSULTING 24/7

Telefonsko ili online savjetovanje o digitalnom marketingu može biti vrijedan resurs za tvrtke koje žele razviti i poboljšati svoje digitalne marketinške strategije. Evo nekoliko načina na koje telefonsko savjetovanje može pomoći tvrtkama. Općenito, korištenje telefonskog savjetovanja o digitalnom marketingu može pomoći tvrtkama da poboljšaju svoje digitalne marketinške strategije, povećaju ROI i ostanu ispred konkurencije, sve za nisku cijenu.

POTPUNA DIGITALNA STRATEGIJA

Jer imate pametnijeg posla. S ovim projektom ste gotovi i krećete na sljedeci. No, razumijete da i ovaj projekt treba vremena da naraste, stvori identitet, klijente...no sat Vašeg vremena je preskup za ugovoranje poslova na Facebooku. Zato smo mi tu. Za Vas. Razrađena strategije digitalnog marketinga neophodna je današnjim tvrtkama. Uključuje korištenje različitih strategija ; upravljanje društvenim medijima, SEO, SEM,  kvalitetan content (sadržaj), marketing e-poštom, plaćeno oglašavanje za dosezanje šire publike, izgradnju svijesti o robnoj marki i povećanje konverzija i analitiku rezultata. Vjerujte nam, znamo što radimo.

FOLLOW US