step by step upute, a za više pogledajte video Umjesto sign in-a u postojeću gmail adresu, odaberite “sign up” kako bi stvorili novu gmail adresu “Continue to YouTube” U gornjem desnom kutu kliknite na “Creator Studio” Kliknite “Create a channel” Klinkite na “Use a business or other name” umjesto ponovno ” create a channel” Unesite […]
YouTube je definitivno na “putu prema dole”…faliti će nam! No, možda stvari i nisu baš toliko tragične. Još donedavno fotografije su bile najbolji način za brendove da dopru do svojih obožavatelja. Plaćeno plasiranje objava Facebook stranica koje zastupaju brendove, od početka do kraja 2014. godine, udvostručilo se. Početkom 2014., najzastupljenije u news feedu bile su […]
Što je “Facebook Reach”, što znači doseg objave i kako ispravno čitati, tumačiti, i uklopiti podatke o dosegu Vaših Facebook objava u Vašu cjelokupnu social media strategiju? Reach ili doseg, upućuje na broj ljudi koji na svojem news feed-u vide sadržaj koji objavljujete. Reach utječe i na sve ostale metrike poput engagement-a, like-ova, komentara itd., […]
Neprekidan rast broja korisnika i popularnosti društvene mreže Facebook fenomen je koji možemo objasniti na mnoge načine, ali usporavanje tog rasta u bližoj se budućnosti niti ne nazire. Facebook je trenutno po prihodima ostvarenim od prodaje raznih vidova internet oglašavanja na drugom mjestu, odmah iza svemoćnog Google-a (čak 7,4% sredstava potrošenih na oglašavanje u Americi otpada […]
Nadamo se da se slažete da nije arogantno tvrditi da neki ljudi jednostavno NISU dobri u tome što rade. Jednostavno nisu. Svakog web developera ništa ne užasava više nego „preuzeti“ nečiji projekt s kojim klijent nije zadovoljan. Kako nekome objasniti da će potrošiti puno više novca nego što je trebao samo zbog pogreške arogantnog „neshvaćenog […]