Samo je jedna šansa za ostavljanje prvog dojma. Vaša internet stranica upravo je to ; način na koji se predstavljate svijetu. Šansa da Vašim potencijalnim klijentima i konkurentima pošaljete jasnu vizualnu poruku ; proizvod koji nudite daleko je superiorniji od konkurencije. Uz pomoć web stranice Vaš proizvod ili usluga postaju dio tržišta, i ulaze u borbu s konkurencijom…sve sa ciljem dopiranja do krajnjeg korisnika. Društveni mediji, poput Facebook-aInstagramaGoogle+ ili YouTube-a, danas su najsigurniji i najisplativiji način za dopiranje do kupca. Još jedan od  alata koje digital marketing koristi je SEARCH ENGINE MARKETING. Search engine marketing je proces oglašavanja Vaše stranice kroz tražilice (kao što su Google, ili Yahoo). Cilj SEM-a je veći broj posjeta, što će u slučaju dobro osmišljene stranice, rezultirati boljim prodajnim rezultatima. Stranica čiji je sadržaj stvaran poštujući pravila CONTENT MARKETINGA, također će puno bolje kotirati, budući Google i ostale tražilice cijene kvalitetan i relevantan sadržaj, koji će privući  i zadržati posjetitelja. Uz SEM, razlikujemo i SEO, ili SEARCH ENGINE OPTIMIZATION ; neozabilazan set tehnika koje web stranici pomažu da se prilikom traženja pojavi što bliže vrhu. Govorimo o neplaćenim rezultatima, koji se dobivaju prilikom upisivanja keywords-a, ili ključnih pojmova u tražilicu. Tome će najviše pomoći dobar sadržaj (content), i linkovi na stranicu iz drugih izvora (Facebook, Instagram, Pinterest, blog…).

“Tako nešto nije moguće.“

Ma sve je danas moguće. Možda je skupo. Možda se Vašem dizajneru neda baš toliko gnjaviti oko projekta. Možda se radi o neznanju. Možda se radi pak o aroganciji ; o činjenici da je dotičnome zadatak prejednostavan.

S druge strane…možda ste gledali Matrix previše puta i zaista imate određena nerealna očekivanja. Naravno, nemojte očekivati da će Vam Vaš novi web site podariti sposobnost letenja ili telekinetičke sposobnosti, ali ako ste nešto već negdje vidjeli, izvedivo je. Da pojednostavimo ; „nije moguće“, u pravilu znači „ne znam kako to napraviti“.

Možda ste, kao i mnogi od Vas, odabrali najeftinijeg dizajnera na tržištu. Baš NAJJEFTINIJEG. Štefa iz kvarta.…jer Mirko traži i pivicu ali barem dizajnira ikone. Šalu na stranu, ovo je ogledalo Vašeg posla prema svijetu. Vremena su teška, ali ekstrem nikada nije dobar, bio on pozitivan ili negativan. Birajte dizajnera kao vino u restoranu. Malo skuplje od najeftinijeg.

Da zaključimo…sve je moguće. Postoji plugin za ovo i plugin za ono. Template tu, i template tamo. No, ne zavaravajte se, izrada kvalitetne, moderne, atraktivne i interesantne internet stranice je težak, kompleksan, mukotrpan i dugotrajan proces. Vi trebate profesionalca, dizajnera i programera u jednom ; osobu koja je u stanju prepoznati Vaše potrebe, i u skladu sa njima ponuditi Vam direktno primjenjiva rješenja.

Moderan i atraktivan dizajn
Responzivnost ; prilagođenost tabletima i smartphone uređajima
Besprijekorna funkcionalnost
web dizajn

Imate pitanje vezano za trošak ili učinkovitost digitalnog marketinga?