VMD

Blok Bužanova

Vođeni iskustvima i uspjesima VMD Grupe, kao dugogodišnjeg lidera u gradnji najkvalitetnijih stambenih i poslovnih prostora, želja nam je bila napraviti novi snažan iskorak u kvaliteti stanovanja.Odlučili smo na izvrsnoj lokaciji izgraditi stambene prostore koji će svojim tehnološkim i arhitektonskim rješenjima, temeljenim na principima ‘zelene gradnje’ i visoke ekološke svijesti, pružiti posebnu kvalitetu i zadovoljstvo stanovanja. Svjetlo i ‘zeleno’ bile su glavne misli u realizaciji našeg cilja. U suradnji s renomiranim arhitektonskim uredom 3LHD, prepoznatim kao izvrsnim partnerom u realizaciji naše vizije, napravljen je projekt Blok Bužanova. Blok Bužanova ističe se posebnim tehnološkim i arhitektonskim rješenjima kojima se ostvaruje visoka kvaliteta življenja. Uostalom, prošećite i prosudite sami :)

Gledajući Vaš postojeći website, u usporedbi s mojim, čisto benchmarkinga radi (koji je već pomalo zastario za moj ukus, no trenutno imam više posla s tuđim siteovima), uzimao sam u obzir i one-pager koji ste napravili za “Blok Bužanova” projekt, kako bih ocjenio Vašu situaciju online prisutnosti i općeniti ukus što se web designa tiče. Imajući sve na to na umu,  ovu “primopredaju” fotografija i videa, složio samstilu koji prati stil mog websitea (što je nužno čim je na mojoj domeni), čime pak prati smjernice mog brendiranja, no mislim da prepoznajete moj vizualni identitet i moj općeniti pristup vizualima koje smatram centrom priče. Priča, prezentacija, ili jednom danas popularnom ali i prikladnom rječju “content” ono  je što na kraju danas prodaje proizvod. Siguran sam da Vas ne moram učiti o tome da kako postoji bezbroj stilova prodaje, pristupa, osobnosti koje neke ljude čine boljim, a neke lošijim prodavačima, no ja sam veliki zagovornik psihološke moći vizuala. Da pojasnim. Naravno, i svoj proizvod prodajem kroz content (uostalom i vizual je vrsta contenta), no slažem se sa široko proširenom teorijom koja zagovara činjenicu da su ljudi bića koja najjače reagiraju na vizual…prateći staru izreku  “slika govori tisuću riječi”. Mislim da je Vaša branša kombinacija građevine i prodaje, te da bi postigli krajnji rezultat (prodanu nekretninu), morate biti iznimni u oba aspekta. Reputacija, tj. kvaliteta proizvoda koji stavljate na tržište, nešto je što ste gradili godinama, na visokom je nivou i mislim da ne trebate niti mene niti ikoga da Vam pomogne po tom pitanju :) Ono gdje Vam nudim dodatni value, i šansu za iskakanjem, koju čak i tvrtka poput Vaše danas treba, je u prezentaciji Vašeg proizvoda. Benefit će biti dvojak. Od očitog, lakše i brže ostvarene prodaje, biti će i daljnje jačanje Vaše reputacije, ili u ovom kontekstu brenda.

 

Nalazimo se u prelaznom razdoblju, poput razdoblju dominacije televizije nad radijom. Internet pomalo preuzima svu ljudsku pozornost i postaje ono što je nekoć bila televizija. Facebook i Instagram, ili Netflix, ono su šti su bili CBS, FOX ili pak HRT. Taj prelazak čini se spor, no ako se osvrnete na tehnološki razvitak koji smo postigi u zadnjih 10 godina, ili razdoblje od npr iPhonea do danas, naspram npr 1900-1990, jasnije Vam je o čemu pričam. Upravo iz tog razloga, krenuo sam u ovaj posao digitalnog marketinga nudeći proizvod (napredne responzivne web stranice, targetirane Facebook oglase i AdWordse) koji je bio korak ispred konkurentskog. Pomalo, vrijeme me je sustiglo i moj proizvod, koji je prestao je biti novi, drugačiji i napredniji. Sljedeći korak koji mi je pomogao u “skoku ispred konkurencije” bio je video. Iskoristio sam činjenicu rasta popularnosti YouTube i Video oglašavanja ( pojašnjenje o efikasnosti video marketinga) te Facebook udar natraga sa svojom videom platformom te se ponovno odmalknuo od konkurencije.  Zadnjih godinu dana, konkurencija me ponovno sustigla i trebao mi je odgovor na svu novu tehnologiju i masu kreativnih ljudi kojima je olakšano svoj proizvod nuditi na tržištu. Početak moje borbe protiv konkurencije bila je upotreba dron tehnologije. Počevši polako, iz razloga poput znanja piloitiranja, kreativnostieditiranja ali i financija polako sam napredova do današnje opreme, koja je high end, te mojih par dronova i pilota predvodi moj Mavic Pro 2, sa mogućnostima poput 4K videa, superiornih mogućnostima  editiranja, vizualima poput hyperlapsa, stvaranja PANORAMA (primjer) itd. Na moju nesreću tehnologija upotrebe dronova brzo se proširila i ono što mi je pomagalo iskakati bila je kreativnost pri editiranju videa, tj. ne puko predavanje 2raw footeg-a2 tj snimke, nego slaganje snimke i slika u smislen video, popraćen muzikom i pričanjem priče. Ipak to nije bilo dovoljno, možda zasada za klijente je, ali znao sam da je pitanje vremena dok netko ne spoji kreativnost izrade videa sa snimkama iz zraka. Upravo je zato komično da ste Vi pojavili u istom trenu kada i moja zadnja zamisao a to je upotreba sve popularnije ali rijetko iskorištene 360 tehnologije. Naime na tržištu su se pojavile kamere koje, unatoč svojoj većoj cijeni, nude puno, a to je snimanje savršenog 4K (fullHD max rezolucije, čak do 5.7K) videa, u 360 pogledu, tj “virtualnoj stvarnosti”). Model koji sam koristim, koji bih naravno nabavio i prije ali sam radije pričekao da mi financije dozvole nabavku vrhunske solucije, o mogućava “virtualne šetnje” poput ove koje sam Vam procuirao. Ustvari ova 4 primjera to ste i čekali cijelu stvar, prvo da stigne oprema, zatim budem u potpunosti zadovoljan editom na kraju i finalni produkt je pred Vama :) imajte na umu da su mogućnosti beskrajne, ovo je samo primjer snimanja, a footage je sniman sa vrstom selfie sticka koji se softwarski ukljanja iz pogleda…naravno. gledajući na bilokojem uređaju imate mogućnost gledanja “oko sebe”. Zato sam gđici. Ivani i spomenuo da bi bilo najpametnije da Vam odprezentiram stvar, ali lako je za shvatiti da želite nešto vidjeti čim prije pa Vam ju šaljem i ovako. Dakle, ako gledate na mobitelu i tabletu ponaša se kao standardni VR, ili StreetView, a ako gledate npr. mna desktop računalu Playstationu itd, mišem gledate oko sebe na  smartTVu joypadom itd.

Imate pitanje vezano za trošak ili učinkovitost digitalnog marketinga?