Društvene mreže danas su sastavni dio naših života. Kako je došlo do toga u tako relativno kratkom roku? Još donedavno “fejs” je bio još samo jedan u nizu hirova… Koje god Vaše mišljenje o društvenim mrežama bilo, činjenica je da više vremena provodimo pred računalom nego u društvu “ljudi od krvi i mesa”. Razgovore radije vodimo putem chata nego uživo. Kupnju radije obavljamo putem weba nego odlaskom u trgovinu. Nameće se pitanje da li smo otuđeni zbog naše ovisnosti o društvenim mrežama, ili se otuđujemo namjerno kako bi uživali u njima? Neovisno o odgovoru na pitanje da li nas društvene mreže otuđuju od drugih, ili upravo suprotno, nepobitna je činjenica da su društvene mreže najraširenije korišten, najjeftiniji, najviše user friendly, i u potpunosti sadržajno orijentiran kanal marketinga. Cilj koji social media marketingom želimo postići jest sretna i entuzijastična zajednica, koja komunicira s brendom, dijeli njegov sadržaj, i time širi svijest o brendu. Uspjeh naravno ovisi o sadržaju, koji mora biti kvalitetan i zanimljiv kako bi zadržali pažnju korisnika i pridobili njegovo povjerenje. Sadržaj se nalazi među prva tri razloga zbog kojih će netko postati vaš fan ili follower*.

*6 od 10 korisnika Twittera i Facebooka preporučit će brend koji prate, a čak 67 posto korisnika Twittera kupiti će nešto od toga brenda.

[rt_heading style=”style-1″ size=”h4″]“Jel’ može mali Ivica vodit’ fejs? Jeftinije je.”[/rt_heading]

Vaš community odlično je polazište za širenje željenih poruka. Sadržaj koji svakodnevno objavljujete na Facebooku, Twitteru, YouTubeu, Tumblru, Pinterestu, Instagramu, LinkedInu itd. ono je što vas diferencira od konkurencije. Efekt koji danas jedna objava na Facebooku, ili video na YouTubeu, ima, malo je s čim usporediv.

Vaš Facebook, Instagram ili YouTube profil, ekstenzija su Vašeg brenda. Način na koji Vas svijet percipira. To sa sobom dovodi i posljedice koje mogu biti izrazito pozitivne, ili pak izrazito negativne za Vaš brend koji ste mukotrpno razvijali. Uz vrijeme, pritom ste potrošili i ozbiljnu količinu novca. Da li je zaista isplativo ugroziti sav taj trud sa uštedom na zadnjem komadiću slagalice? Naravno da ne.

Vaša komunikacija sa korisnicima na društvenim medijima mora biti promišljena i strateški definirana. Efekt koji ovim kanalom ostavljate na korisnike jači je od bilo kojeg drugog. Iznimno je važno tko predstavlja Vaše poduzeće, piše u Vaše ime, organizira nagradne igre, i reagira na upite korisnika. Social media strategija mora biti u skladu s PR strategijom, brendom, vizualnim identitetom i svim ostalim vidovima marketinga.

[rt_heading style=”style-4″ size=”h6″ punchline=”” icon_name=”icon-lightbulb”]Imate pitanje vezano za trošak ili učinkovitost oglašavanja na društvenim mrežama?[/rt_heading][button button_text=”Pošalji upit” button_size=”big” button_style=”color” button_icon=”icon-mail-2″ button_align=”center” button_link=”http://creative-solutions.hr/4332-2/” link_open=”_blank”]
[rt_heading style=”style-4″ size=”h6″ punchline=”” icon_name=”icon-lightbulb”] Prepustite ovaj posao nama. Znamo što radimo, i volimo što radimo. Iz tog razloga garantiramo Vam rezultate koji će u potpunosti opravdati uloženo vrijeme i novac![/rt_heading]
oglašavanje na društvenim mrežama, social media marketing