0

Loading ...
Pirates Secret Candy Shop

https://www.instagram.com/creativesolutionszg/

SCROLL

CLIENT

Pirate's Secret Candy Shop

Prodavaonica gurmanskih slatkiša
Prodavaonica gurmanskih slatkiša sa širokim asortimanom koji uključuje ukusne sorte čkolade, gumenih bomobona, sljezovih (marshmallow) kolačića, žvakaćih guma itd. Sa apsolutno nezamjenjivom lokacijom u samom centru gazda, vlasnik je s nama, na osnovi starog poznanstva stupio u kontakt i započeli smo razgovor o marketingu općenito, i ustvari, uz širenje glasa o novotvorenoj prodavaonicio, što općenito možemo napraviti za njega po pitanju povećanja obujma posla....
SVAKI KLIJENT JE DRUGAČIJI.
  • Social Media Management

  • Social Media plaćeni oglasi

  • Izrada sadržaja

  • Izrada foto i video sadržaja

  • Prilagodba tog sadržaja svim platformama

  • Mjesećni izvještaji

SVAKOM KLIJENTU PRISTUPAMO INDIVIDUALNO

pa tako i Pirate Candyshopu. Vlasnik je imao jasnu viziju, što je bilo više nego jasno uređenjem prostora, te već izrađenim logom.

INDIVIDUALNA STRATEGIJA

Projektu smo pristupili, nakon odobrenja i konzultacije sa vlasnicima, na isti način kao i svakom projektu. Koje su snage, diferencijator, koji izdvaja Pirate's Secret Candy Shop od konkurenata? Zaključili smo se za početsk koncentrirati na dva faktora ; lokacija (savršeni centar Zagreba ; Tkalčićeva ulica) i superiorna kvaliteta proizvoda, koja jamči da će svaki novi kupac ostati kupac. Ostalo je odraditi targetiranje, tj. određivanje demografije
Gdje "Surfaju" vaši klijenti? BUDITE TAMO!

Kako bi maksimalno iskoristili buđet koji je odvojen za oglašsvsnje bilo je potrebno naprsviti detaljno targetiranje. Targetiranje se odnosi na identificiranje i fokusiranje određene skupine ljudi na temelju njihovih demografskih karakteristika, kao što su dob, spol, razina prihoda, razina obrazovanja, bračni status, zanimanje i lokacija. Razumijevanjem zajedničkih osobina i interesa ove ciljane demografije, lakše nam je prilagoditi svoje marketinške strategije, proizvode i usluge kako bi bolje zadovoljile potrebe i preferencije ciljne publike, i time, omogućili klijentima da učinkovitije dosegnu svoje idealne kupce.

Zakljućili smo da publika iz koje bi bilo najlakše dobiti potencijalne i lojalne klijente, zbog svoje dobi, spola, interesa itd...svoje "digitalno" vrijeme provodi na Facebooku, Instagramu i YouTube-u. Vidljivost na Google-u nešto je što danas ne treba posebno niti naglašavati kao potrebu.

Facebook profil
Prisutnost na YouTube-u
Google Maps

Business profil

Google Maps Business Profile je alat koji Google nudi tvrtkama za poboljšanje njihove online prisutnosti i povećanje vidljivosti na Google Maps. Tvrtkama omogućuje stvaranje i upravljanje javnim popisom koji uključuje važne informacije kao što su naziv tvrtke, adresa, telefonski broj, web stranica, radno vrijeme, fotografije, recenzije i drugi detalji. Posjedovanje profila tvrtke na Google kartama pomaže korisnicima da pronađu i saznaju više o određenoj tvrtki kada pretražuju na Google kartama ili koriste povezane Googleove usluge kao što su Google pretraživanje ili Google asistent. Profil također omogućuje tvrtkama da stupe u kontakt s klijentima odgovaranjem na recenzije, dijeljenjem ažuriranja i ponuda te dodavanjem dodatnih značajki kao što su poveznice za rezervaciju, stavke jelovnika ili objave proizvoda. Sve u svemu, poslovni profil na Google kartama pruža tvrtkama priliku da se predstave potencijalnim klijentima, povećaju lokalnu vidljivost, privuku promet i učinkovito komuniciraju bitne informacije postojećim i potencijalnim kupcima.
FOLLOW US