Life Vision

Upravo završena međunarodna konferencija zdravstvenog turizma u Rovinju pozicionirala je Hrvatsku, uz Grčku, kao najperspektivniju državu u Europi za razvoj zdravstvenog turizma. Hrvatska danas od zdravstvenog turizma zarađuje preko 300 milijuna eura, a potencijala ima i za više od milijardu eura godišnjeg prometa…
Turistička zajednica Grada Zagreba ima novi cilj – pozicionirati Zagreb među europske metropole prepoznate po vrhunskoj, modernoj, kvalitetnoj i dostupnoj usluzi, za što su angažirali američke konzultante. Među ustanovama koje čine bazu za realizaciju planova podjednako ističu javne i privatne zdravstvene ustanove. “Zdravstveni turizam Hrvatsku izdvaja kao jedan od ključnih proizvoda u razvoju turizma do 2020. i čim, vrlo skoro, riješi zakonsku regulativu, spremna je u njega uložiti već pripremljenih 400 milijuna eura”, rekao je pak ministar turizma Gari Cappelli na HTI (Health Tourism industry) konferenciji u Rovinju koja je okupila preko 300 stručnjaka. »

 

Koncept Life Visiona zamišljen je kao cjelokupno rješenje za sve moguće zdravstvene tegobe koje more modernog čovjeka. Ciljana skupina su stranci, u pravilu Europljani, s naglaskom na Talijane, no i druge stanovnike Europske Unije i šire.
Kako namjeravamo proširiti riječ o Life Visionu? Video rapidno postaje ključan element u svakoj online marketing strategiji, što niti ne čudi jer pruža nebrojene nove mogućnosti. Najava evenata, prikaz portfolia , priče o Vašem brendu, zaposlenima, novom prodajnom prostoru… sve će izgledati ljepše na dobro osmišljenom videu. Osim toga, Facebook trenutno video objave gura daleko do daleko više korisnika od drugih vrsta objava, dok istovremeno YouTube mjesečno ima čak 1 bil. više posjeta od Facebooka. Nemojte zaboraviti, YouTube je u vlasništvu svemoćnog Googlea, pa će Vaša pristutnost na YouTubeu učiniti čuda za Vaš SEO. U strategiju će se inkorporirati Facebook video, You Tube video, te ako želite ; Vimeo.
Life Vision kao koncept predstavlja se odmah dolaskom na stranicu sljedećim sliderom. Slider će naravno biti u potpunosti prilagođen korisniku. To znači da će pratiti njegove reakcije, usporavati izmjenu slajdova kada primijeti određeni interes kod potencijalnog kupca. Svaki od slajdova dalje će voditi u sljedeći slider, koji će za svakog od partnera biti prilagođen na način da potencijalni korisnik što brže i lakše izrazi svoj problem to jest tegobu, kako bi mu mi ponudili najednostavnije, najprihvatljivije i najkvalitetnije rješenje. upravo zbog tih odlika, Čime mislimo poglavito na kvalitetnu uslugu po prihvatljivoj cijeni, bez kompromisa na kvalitetu navedene usluge…
Revolution Slider Error: Slider with alias y2 not found.
Maybe you mean: 'homeslider_boxed' or 'cs-digitalni-marketing' or 'cs-social-media' or 'cs-web-dizajn' or 'cs-seo' or 'cs-soc'
Sam koncept prilagođen je modernom korisniku srednjih ili većih primanja koji očekuje, ali i zaslužuje, maksimalno kvalitetnu uslugu za svoj novac. S obzirom na trend starenja populacije te rastuću orijentaciju prema zdravom životu i prevenciji, zdravstveni turizam biti jedan od glavnih motiva putovanja u budućnosti. Stoga su za razvoj zdravstvenog turizma potrebne inovacije i rad na kvaliteti, a Hrvatska u svemu tome ima veliki potencijal. Hrvatska je dio jedne od najrazvijenijih regija zdravstvenog turizma u Europi, što se mora snažnije iskoristiti, pogotovo po pitanju promocije.

Uloga digitalnog marketinga

Svi kanali, od društvenih medija do web stranica, će zajedno, djelujući u sinergiji, dovesti do konačnog cilja digitalnog marketinga, a to je povećanje broja kupaca tj. bolji prodajni rezultati.
Društvene mreže danas su sastavni dio naših života. Kako je došlo do toga u tako relativno kratkom roku? Još donedavno “fejs” je bio još samo jedan u nizu hirova… Koje god Vaše mišljenje o društvenim mrežama bilo, činjenica je da više vremena provodimo pred računalom nego u društvu “ljudi od krvi i mesa”. Razgovore radije vodimo putem chata nego uživo. Kupnju radije obavljamo putem weba nego odlaskom u trgovinu. Nameće se pitanje da li smo otuđeni zbog naše ovisnosti o društvenim mrežama, ili se otuđujemo namjerno kako bi uživali u njima? Neovisno o odgovoru na pitanje da li nas društvene mreže otuđuju od drugih, ili upravo suprotno, nepobitna je činjenica da su društvene mreže najraširenije korišten, najjeftiniji, najviše user friendly, i u potpunosti sadržajno orijentiran kanal marketinga. Cilj koji social media marketingom želimo postići jest sretna i entuzijastična zajednica, koja komunicira s brendom, dijeli njegov sadržaj, i time širi svijest o brendu. Uspjeh naravno ovisi o sadržaju, koji mora biti kvalitetan i zanimljiv kako bi zadržali pažnju korisnika i pridobili njegovo povjerenje. Sadržaj se nalazi među prva tri razloga zbog kojih će netko postati vaš fan ili follower*.
Revolution Slider Error: Slider with alias de not found.
Maybe you mean: 'homeslider_boxed' or 'cs-digitalni-marketing' or 'cs-social-media' or 'cs-web-dizajn' or 'cs-seo' or 'cs-soc'