Blog

22/10/2015

Facebook ; što je “REACH”?

Što je “Facebook Reach”, što znači doseg objave i kako  ispravno čitati, tumačiti, i uklopiti podatke o dosegu Vaših Facebook objava u Vašu cjelokupnu social media strategiju?

Reach ili doseg, upućuje na broj ljudi koji na svojem news feed-u vide sadržaj koji objavljujete. Reach utječe i na sve ostale metrike poput engagement-a, like-ova, komentara itd., ali o tome  više u nekom drugom članku.

Post Reach ili doseg objave, broj je ljudi koji je vidjelo određenu objavu u svom news feed-u.

Page Reach ili doseg stranice, broj je ljudi koji je vidio bilokoju od Vaših objava, u određenom periodu vremena (po danu, tjednu ili mjesecu).[su_spacer size=”30″]

Ova dva podatka ponekada mogu biti zbnjujući. Ako rijetko objavljujete sadržaj, post reach će Vam biti visok, a page reach nizak. U slučaju da često objavljujete sadržaj, situacija će biti obrnuta. Na koji se fokusirati. ovisi samo o Vama. Želite li situaciju u kojoj Vaše rijeđe objave vidi većina Vaših pratitelja, ili da se Vaš brand regularno i učestalo pojavljuje pred Vašim pratiteljima.[su_spacer size=”30″]

Obje vrste reach-a imaju i tri dodatna podatka, tj. podkategorije ; organic reach, viral reach i paid reach.

Organic reach, ili organski doseg, doseg je koje Vaše objave imaju na news feed Vaših pratitelja besplatno. Za razliku od njega paid reach ukazuje na doseg Vaših plaćenih objava (boost). Viralni reach Facebook vrlo skoro povlači kao podatak, pa se već sada praktički skoro niti ne koristi.

, , , ,
About Svebor Buljevac