Digitalni marketing novi je pristup oglašavanju, koji koristi digitalne kanale za promociju Vašeg proizvoda ili usluge! Za razliku od tradicionalnog marketinga, bazira se na dvosmjernoj, i stalnoj (real-time) komunikaciji s potrošačem. Dani monologa i scena iz Mad Men-a, daleko su iza nas. Internet je definitivno najšire korišten kanal digitalnog marketinga, pa ni ne čudi da se Internet i Online marketing (pojmovi nešto užeg značenja), često upotrebljavaju u istom kontekstu kao i digitalni marketing.

Više klijenata i bolji prodajni rezultati

Alati digitalnog marketinga

Kojim se alatima i digitalnim metodama koristimo prilikom stvaranja digitalne marketing solucije za klijenta? Što čini upravo Vaš proizvod boljim od drugih? Čemu služi? Kome je namjenjen? Vaš brend je Vaš identitet, pa je stoga neizostavan u digitalnom marketingu. Bilo da se radi o prilagodbi postojećeg identiteta ili izradi novog, pobrinuti ćemo se da je savršeno usklađen s Vašim poslovanjem. Osmišljen brend vodi nas do Vaše internet stranice. Vaša internet stranica centar je naše digital marketing priče. “Nikada nećete dobiti drugu priliku da ostavite prvi dojam.” Vaša stranica centar je svih naših aktivnosti. Sve što radimo, radimo kako bi korisnika usmjerili upravo ovdje. To je mjesto gdje prodajete svoj proizvod/uslugu, ili skupljate lead-ove koji će Vam kasnije poslužiti za zaključenje prodaje. Stranica mora biti vizualno privlačna, vidljiva na tražilicama, puna relevantnog sadržaja i optimizirana za smartphone uređaje (responsive).

Uz pomoć web stranice Vaš proizvod ili usluga postaju dio tržišta, i ulaze u borbu s konkurencijom…sve sa ciljem dopiranja do krajnjeg korisnika. Društveni mediji, poput Facebook-a, Instagrama, Google+ ili YouTube-a, danas su najsigurniji i najisplativiji način za dopiranje do kupca. Još jedan od  alata koje digital marketing koristi je SEARCH ENGINE MARKETING. Search engine marketing je proces oglašavanja Vaše stranice kroz tražilice (kao što su Google, ili Yahoo). Cilj SEM-a je veći broj posjeta, što će u slučaju dobro osmišljene stranice, rezultirati boljim prodajnim rezultatima. Stranica čiji je sadržaj stvaran poštujući pravila CONTENT MARKETINGA, također će puno bolje kotirati, budući Google i ostale tražilice cijene kvalitetan i relevantan sadržaj, koji će privući  i zadržati posjetitelja. Uz SEM, razlikujemo i SEO, ili SEARCH ENGINE OPTIMIZATION ; neozabilazan set tehnika koje web stranici pomažu da se prilikom traženja pojavi što bliže vrhu. Govorimo o neplaćenim rezultatima, koji se dobivaju prilikom upisivanja keywords-a, ili ključnih pojmova u tražilicu. Tome će najviše pomoći dobar sadržaj (content), i linkovi na stranicu iz drugih izvora (Facebook, Instagram, Pinterest, blog…).

Cilj digitalnog marketinga

Svi ovi kanali će zajedno, djelujući u sinergiji, dovesti do konačnog cilja digitalnog marketinga, a to je povećanje broja kupaca tj. bolji prodajni rezultati. Osim toga, sada kada smo razjasnili koji sve kanali tvore jednu strategiju digitalnog marketinga, lakše ćemo Vam predočiti okvirni trošak.

Imate pitanje vezano za trošak ili učinkovitost digitalnog marketinga?