Blog

10/02/2016

Digitalna strategija

…ili kako postići sinergijski učinak svih elemenata digitalnog marketinga?

Razumijete važnost društvenih medija i raznih vidova online prisutnosti, i svjesni ste činjenice da postoje mnoge dodatne mogućnosti koje Vam digitalni marketing pruža, no jednostavno nemate vremena za istraživanje i razvijanje smislene strategije.

Unatoč svojoj postojećoj bazi klijenata, jasno vam je da se svijet mijenja. Vaši potencijalni kupci stječu nove obrasce ponašanja i znate, da ako im se ne prilagodite Vi, Vaši konkurenti sigurno hoće. Vrijeme je jedan od Vaših najdragocjenijih resursa, a višak vremena… luksuz je koji nemate. Upravo ste iz tog razloga ovdje. Odlučili ste istražiti svijet digitalnog marketinga i društvenih medija i provjeriti kakve mogućnosti Vam se nude, no već na početku postavljaju Vam se sljedeća pitanja ;

digitalni marketing, oglašavanje na društvenim mrežama
  • Koju društvenu mrežu odabrati?
  • Koje opcija oglašavanje postoje na kojoj društvenoj mreži?
  • Kakve su mogućnosti targetiranja potrošača?
  • Koliko sve to košta?
  • Kako mjeriti rezultate?

Kako implementiramo našu digitalnu marketing soluciju?

Za početak, prilikom otvaranja Vaših profila na Facebooku, Instagramu i ostalim uključenim društvenim mrežama, besplatno ćemo Vaše vizuale prilagoditi pojedinoj društvenoj mreži. U slučaju da još nemate logo i ostale aspekte brendiranja, računajte na našu pomoć. Također besplatno. Sjesti ćemo zajedno i smisliti Vašu priču, Vaš vizualni identitet, i najbolje načine za širenje istih online svijetom. Poanta ovog potpunog rješenja je pružiti klijentu gotov proizvod, no naravno, svaka je promjena moguća, i svaka je Vaša ideja dobrodošla. Primjere naših vizuala pogledajte na našem Instagram profilu.

Poduzetnici koji odluče sami osmisliti i inkorporirati social media strategiju, na najveći problem nailaze već u samom početku. Koju društvenu mrežu odabrati? Da li odabrati “najbolju”, ili sve njih? Broj društvenih mreža, platforma i stilova vođenja koje su prosječnom poduzetniku dostupne je ogroman.  Osim toga,  za svaku od tih mreža potrebna je odvojena strategija,  frekvencija postanja, integracija s drugim marketinškim i social media kanalima, buđet oglašavanja itd.

Prepustite sve ove brige nama.

Vaša online prisutnost sastojati će se od profila na Facebook-u, Instagram-u i Google+ mreži. Ova tri profila zajedno će imati sinergijski učinak, i usmjeravati će korisnike prema Vašoj internet stranici, gdje nam je cilj konvertirati ih iz posjetitelja u kupce. U Vašu online prisutnost inkorporirati ćemo i video, putemYouTube channela, Facebook Videa, Instagram kratkih klipova i Google+ videa.

.

digitalni marketing, oglašavanje na društvenim mrežama

Zašto Facebook?

Jednostavno…svi su gore, a VI naravno trebate biti tamo gdje je Vaša ciljana publika. A kojom se god djelatnošću bavili u Hrvatskoj, Vaši potrošači koriste Facebook i Instagram. Facebook je i krucijalni dio vaše content marketing strategije. Content marketing je između ostalog važan zbog povećane vidljivosti na tražilicima poput Google-a. Sadržaj stvaran načelima content marketinga, Vašim će korisnicima će biti zanimljiv, što će rezultirati njihovim duljim zadržavanjem na Vašim stranicama, za što će Vas Google nagraditi bojljim plasiranjem u svojoj tražilici. Želite još razloga? Facebook je i dalje najveći! Broji preko 1.5bil korisnika, a ta brojka raste iz dana u dan. Za poslovne korisnike poput Vas je zanimljiv je i iz razloga što nudi raznolike opcije targetiranja korisnika, po ponašanju, demografiji, dobi, spolu, hobijima, interesima itd. Na Facebooku smo u mogućnosti, zbog njegove svestranosti, Vašu priču korisnicima dočarati kroz slike, video, citate, priče itd.

digitalni marketing, oglašavanje na društvenim mrežama

Zašto Instagram?

Kao što smo već naveli, želite biti tamo gdje je Vaša ciljana publika,  a kojom se god djelatnošću bavili u Hrvatskoj to su Facebook i Instagram. Instagram je intergiran u Vašu facebook stategiju, a povezanost ove dvije mreže još je jača odkad je Facebook kupio Instagram.  Pogledajte neke od Instagram profila naših klijenata :

google plus

Zašto Google+?

Google+ je iznimno inteligentno razvijena platforma, koji izgleda prekrasno, aktivna je i u stalnom umjerenom rastu, te danas broji oko 350 milijona korisnika. Google + kao Google-ova platforma također je ključan dio Vaše content marketing stragtegije. Isto kao in a Facebook-u, Vašu priču smo u mogućnosti pričati kroz slike, video, citate, price, kratke izjave itd.

you tube

Zašto You Tube?

Možda je bolje pitanje zašto video…Što mislite, za pet godina, hoćete li ovu istu priču čitati ili gledati? Video rapidno postaje ključan element u svakoj online marketing strategiji. Video pruža nebrojene nove mogućnosti. Najava evenata, prikaz portfolia , priče o Vašem brendu, zaposlenima, novom prodajnom prostoru… sve će izgledati ljepše na dobro osmišljenom videu. Osim toga, Facebook trenutno video objave gura daleko do daleko više korisnika od drugih vrsta objava, dok YouTube mjesečno ima čak 1 bil. više posjeta od Facebooka. Nemojte zaboraviti, YouTube je u vlasništvu svemoćnog Googlea, pa će Vaša pristutnost na YouTube činiti čuda za Vaš SEO. U Vašu strategiju inkorporirati ćemo i Facebook video, i You Tube video, a razlike između njih uskoro ćete moći pročitati na našem blogu. Primjere YouTube videa pogledajte ovdje.

Svi ovi kanali imaju isti cilj ; posjetitelja dovesti na Vašu internet stranicu, gdje može ostvariti kupnju proizvoda ili usluge koju nudite.
Više o izradi internet stranica, cijenama i optimizaciji za tražilice, pročitajte ovdjeili pogledajte neke od naših dosadašnjih radova.
izrada internet stranica
About Svebor Buljevac

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *