“Ideja je samo ideja dok ne počne generirati prihode. Ideja bez ciljane publike bezvrijedna je, a da bi se korisnici mogli s njom povezati i da bi se mogao njihov broj povećavati, potreban je brend, odnosno pozicioniranje poslovanja na način da se povezuje sa ciljanom skupinom, odabir imena koji reflektira to pozicioniranje, a potom pretakanje u moćan identitet koji potiče emocije.”

Fabian Geyrhalter

Brendiranje (eng. Branding) je proces kojim se definira što neki proizvod jest, što ga razlikuje od drugih, koje su njegove koristi i što proizvod znači korisniku.

Zašto je brendiranje potrebno? Pojavom masovne proizvodnje, na tržištu se pojavio velik broj sličnih poduzeća, pa je brendiranje postalo neophodno kao sredstvo diferencijacije između više bliskih proizvoda i usluga. Ukratko, brendiranje je alfa i omega, apsolutno neizostavan dio procesa, prvi zadatak koji moramo odraditi pri izlasku na tržište. U današnjem svijetu komunikacija je postala individualizirana, tj. u potpunosti orijentirana prema korisniku.

Uspješan brend obraća se pojedincu a ne masi! U prošlosti, sva je komunikacija bila jednosmjerna, poput prezentacije proizvoda sa zabranom podpitanja…danas potrošač ne želi samo slušati ; on želi biti involviran. Želi biti dijelom priče. Dakle, što učiniti? Budite drugačiji.

Kreiramo oba aspekta Vašeg budućeg brenda. Vizualni i tekstualni. Vizualni, grafički dizajn, mora biti vrhunske kvalitete budući se proteže na sve elemente poslovanja u kojima je prisutan određeni vizualni element – od loga i posjetnica pa sve do web stranice i reklamnih kampanja. Izuzev grafičkog dizajna, za brendiranje su važni i tekstualni sadržaji koji su podudarni s osnovnom porukom koju se želi prenijeti ciljanoj publici.

Zanima Vas okvirni trošak i ostali detalji vezani za usluge brendiranja? Pošaljite nam upit :)

Imate pitanje vezano za trošak ili učinkovitost digitalnog marketinga?