10/02/2016

Digitalna strategija

...ili kako postići sinergijski učinak svih elemenata digitalnog marketinga? Razumijete važnost društvenih medija i raznih vidova online prisutnosti, i svjesni ste činjenice da postoje mnoge dodatne mogućnosti koje Vam digitalni marketing pruža, no jednostavno nemate vremena za istraživanje i razvijanje smislene strategije. Unatoč svojoj postojećoj bazi klijenata, jasno vam je da se svijet mijenja. Vaši potencijalni kupci stječu [...]
digitalni marketing, društvene mreže, facebook, izrada internet stranica, sinergija, social media marketing, web dizajn
29/01/2016

Optimizacija za tražilice ; što je novo u 2016. godini?

SEO, tj. optimizacija za tražilice, vrlo je kompleksna tema, pa bi cjelokupno „gradivo“ bilo nepotrebno opširno za prosječnog poduzetnika koji samo želi saznati zašto neke stranice bolje, a neke lošije kotiraju na Google tražilici. Prođimo zajedno kroz neke od najvažnijih promjena koje je Google uveo u svoje algoritme ove godine. 1. Optimizacija za mobilne uređaje tj. responzivnost Googleov [...]
digitalni marketing, optimizacija za tražilice, SEM, SEO, web dizajn
22/10/2015

Facebook video VS YouTube video

YouTube je definitivno na “putu prema dole”…faliti će nam! No, možda stvari i nisu baš toliko tragične. Još donedavno fotografije su bile najbolji način za brendove da dopru do svojih obožavatelja. Plaćeno plasiranje objava Facebook stranica koje zastupaju brendove, od početka do kraja 2014. godine, udvostručilo se. Početkom 2014., najzastupljenije u news feedu bile su […]

Uncategorized
22/10/2015

Facebook ; što je “REACH”?

Što je “Facebook Reach”, što znači doseg objave i kako  ispravno čitati, tumačiti, i uklopiti podatke o dosegu Vaših Facebook objava u Vašu cjelokupnu social media strategiju? Reach ili doseg, upućuje na broj ljudi koji na svojem news feed-u vide sadržaj koji objavljujete. Reach utječe i na sve ostale metrike poput engagement-a, like-ova, komentara itd., […]

digitalni marketing, društvene mreže, facebook, facebook oglašavanje