Art Travel ; prijedlog suradnje

Tvornica Talenata

Okvirni plan trošenja budžeta

Trošak

Koliki je okvirni trošak digitalnog marketinga, izrade internet stranice ili oglašavanja na društvenim medijima?

Trošak u potpunosti ovisi o dogovorenom budžetu, opsegu posla, i dugotrajnosti i opsegu naše suradnje. Naravno u interesu mi je raditi s Vama, jer mislim da je projekt vrlo dobro osmišljen, i da će u kombinaciji da dobrim marketingom imati veliku posjećenost stranica, koje ćemo uredno osvježavati, što će ujedno i meni biti reklama. Kako smo već pričali, trošak ovisi isključivo o raspoloživom buđetu,  no budite sigurni da će cifre, ali i rezultati, biti među najkonkurentnijim na tržištu. Što se tiče Instagrama, Google+ i sličnih alata, vizuale tj. content odrađivati će se besplatno, budući računam na dugotrajniju suradnju.

Web dizajn ; važnost i uloga kvalitetne internet stranice

Vaša internet stranica danas je u centru svake, pa i naše, digital marketing priče. “Nikada nećete dobiti drugu priliku da ostavite prvi dojam.” Vaša stranica centar je svih naših aktivnosti. Sve što radimo, radimo kako bi korisnika usmjerili na Vašu stranicu, iz jednog, vrlo očitog razloga. Internet stranica mjesto je potencijalne konverzije, tj. mjesto gdje prodajete svoj proizvod/uslugu, ili skupljate lead-ove koji će Vam kasnije poslužiti za zaključenje prodaje. Stranica mora biti vizualno privlačna, vidljiva na tražilicama, puna relevantnog sadržaja i optimizirana za smartphone uređaje (responzivna). Vaša je ustvari pisana u obliku bloga i pretpostavljam da napravimpo vizualni redizajn iste, no koja će biti responzivna (prilagodjena mobitelima), povezana sa društvenim mrežama, mjestu na kojem se nalazite itd….grubi outline am već napravio…

Uz pomoć web stranice Vaš proizvod ili usluga postaju dio tržišta, i ulaze u borbu s konkurencijom… sve sa ciljem dopiranja do krajnjeg korisnika. Društveni mediji, poput Facebook-a, Instagrama, Google+ ili YouTube-a, danas su najsigurniji i najisplativiji način za dopiranje do kupaca. Još jedan od alata koje digital marketing koristi je tzv. SEM (search engine marketing). SEM je proces oglašavanja tranice kroz tražilice (kao što su Google, ili Yahoo), sa ciljem veće posjećenosti , što će u slučaju dobro osmišljene stranice, rezultirati boljim prodajnim rezultatima. Uz SEM, razlikujemo i SEO (search engine optimization) ; neozabilazan set besplatnih tehnika koje web stranici pomažu da se prilikom traženja pojavi što bliže vrhu. Ovdje se radi o neplaćenim rezultatima, koji se dobivaju prilikom upisivanja keywords-a, ili ključnih pojmova u tražilicu. Tome će najviše pomoći dobar sadržaj (content), i linkovi na stranicu iz drugih izvora (Facebook, Instagram, Pinterest, blog…). S druge strane, Google AdWords su alat koji će Vam omogućiti da se plaćanjem nađete pri vrhu rezultata, no upitajte se ; koliko ste puta u protekloj godini zaista kliknuli na plaćeni (gornji, zaokruženi) rezultat? Vjerujemo da ste, kao i većina ljudi, većinu puta instinktivno odabrali stranicu koja je rangirala visoko po zaslugama, i zbog dobre optimizacije, a ne plaćenih AdWordsa.

Društveni mediji // Social Media Marketing

Zašto je uopće potreban buđet za oglašavanje na društvenim mrežama, pogotovo Facebook-u, kada je donedavno bio besplatan, pročitajte ovdje. Unatoč činjenici što ga odlično vodite, koristila bi Vam pomoć oko targetiranja publike…

Društvene mreže danas su sastavni dio naših života. Kako je došlo do toga u tako relativno kratkom roku? Još donedavno “fejs” je bio još samo jedan u nizu hirova… Koje god Vaše mišljenje o društvenim mrežama bilo, činjenica je da više vremena provodimo pred računalom nego u društvu “ljudi od krvi i mesa”. Razgovore radije vodimo putem chata nego uživo. Kupnju radije obavljamo putem weba nego odlaskom u trgovinu. Nameće se pitanje da li smo otuđeni zbog naše ovisnosti o društvenim mrežama, ili se otuđujemo namjerno kako bi uživali u njima? Neovisno o odgovoru na pitanje da li nas društvene mreže otuđuju od drugih, ili upravo suprotno, nepobitna je činjenica da su društvene mreže najraširenije korišten, najjeftiniji, najviše user friendly, i u potpunosti sadržajno orijentiran kanal marketinga. Cilj koji social media marketing želi postići je sretna i entuzijastična zajednica, koja komunicira s brendom, dijeli njegov sadržaj, i time širi svijest o brendu. Uspjeh naravno ovisi o sadržaju, koji mora biti kvalitetan i zanimljiv kako bi zadržali pažnju korisnika i pridobili njegovo povjerenje. *

Na koju se društvenu mrežu fokusirati važan je koliko i reško dokučiv odgovor. Facebook, Instagram, Google+, YouTube…..više o benefitima svih pročitajte ovdje, na našem blogu.

*6 od 10 korisnika Twittera i Facebooka preporučit će brend koji prate, a čak 67 posto korisnika Twittera kupiti će nešto od toga brenda.

Video Marketing

Video rapidno postaje ključan element u svakoj online marketing strategiji, što niti ne čudi jer pruža nebrojene nove mogućnosti. Najava evenata, prikaz portfolia , priče o Vašem brendu, zaposlenima, novom prodajnom prostoru… sve će izgledati ljepše na dobro osmišljenom videu. Osim toga, Facebook trenutno video objave gura daleko do daleko više korisnika od drugih vrsta objava, dok YouTube mjesečno ima čak 1 bil. više posjeta od Facebooka. Nemojte zaboraviti, YouTube je u vlasništvu svemoćnog Googlea, pa će Vaša pristutnost na YouTubeu učiniti čuda za Vaš SEO. U Vašu strategiju inkorporirati ćemo Facebook video, You Tube video, te ako želite ; Vimeo. Naš YouTube channel možete posjetiti ovdje, a neke od benefita video marketinga pogledajte u videu ispod.

Primjeri upotrebe videa sa svrhom poboljšane online vidljivosti

Primjeri upotrebe vizualnih rješenja sa svrhom poboljšane online vidljivosti ; linkovi na instagram