0

Loading ...

Svi. Su. Gore.

SCROLL

Dali su društvene mreže danas zaista najbolji način za doprijeti do potencijalnog korisnika…

Društvene mreže danas su sastavni dio naših života. Kako je došlo do toga u tako relativno kratkom roku? Još donedavno “fejs” je bio još samo jedan u nizu hirova… Koje god Vaše mišljenje o društvenim mrežama bilo, činjenica je da više vremena provodimo pred računalom nego u društvu “ljudi od krvi i mesa”. Razgovore radije vodimo putem chata nego uživo. Kupnju radije obavljamo putem weba nego odlaskom u trgovinu. Nameće se pitanje da li smo otuđeni zbog naše ovisnosti o društvenim mrežama, ili se otuđujemo namjerno kako bi uživali u njima?

Neovisno o odgovoru na pitanje da li nas društvene mreže otuđuju od drugih, ili upravo suprotno, nepobitna je činjenica da su društvene mreže najraširenije korišten, najjeftiniji, najviše user friendly, i u potpunosti sadržajno orijentiran kanal marketinga.

Cilj koji social media marketingom želimo postići jest sretna i entuzijastična zajednica, koja komunicira s brendom, dijeli njegov sadržaj, i time širi svijest o brendu. Uspjeh naravno ovisi o sadržaju, koji mora biti kvalitetan i zanimljiv kako bi zadržali pažnju korisnika i pridobili njegovo povjerenje. Sadržaj se nalazi među prva tri razloga zbog kojih će netko postati vaš fan ili follower*.

*6 od 10 korisnika Twittera i Facebooka preporučit će brend koji prate, a čak 67 posto korisnika Twittera kupiti će nešto od toga brenda.

No Comments

Leave A Comment

FOLLOW US