Dali su društvene mreže danas zaista najbolji način za doprijeti do potencijalnog korisnika…
Društvene mreže danas su sastavni dio naših života. Kako je došlo do toga u tako relativno kratkom roku? Još donedavno “fejs” je bio još samo jedan u nizu hirova… Koje god Vaše mišljenje o društvenim mrežama bilo, činjenica je da više vremena provodimo pred računalom nego u društvu “ljudi od krvi i mesa”. Razgovore radije vodimo putem chata nego uživo. Kupnju radije obavljamo putem weba nego odlaskom u trgovinu. Nameće se pitanje da li smo otuđeni zbog naše ovisnosti o društvenim mrežama, ili se otuđujemo namjerno kako bi uživali u njima?
Neovisno o odgovoru na pitanje da li nas društvene mreže otuđuju od drugih, ili upravo suprotno, nepobitna je činjenica da su društvene mreže najraširenije korišten, najjeftiniji, najviše user friendly, i u potpunosti sadržajno orijentiran kanal marketinga.
Cilj koji social media marketingom želimo postići jest sretna i entuzijastična zajednica, koja komunicira s brendom, dijeli njegov sadržaj, i time širi svijest o brendu. Uspjeh naravno ovisi o sadržaju, koji mora biti kvalitetan i zanimljiv kako bi zadržali pažnju korisnika i pridobili njegovo povjerenje. Sadržaj se nalazi među prva tri razloga zbog kojih će netko postati vaš fan ili follower*.
*6 od 10 korisnika Twittera i Facebooka preporučit će brend koji prate, a čak 67 posto korisnika Twittera kupiti će nešto od toga brenda.
No Comments